אלמוג סנטר רפואה משלימה
אלמוג סנטר רפואה משלימה

צרו קשר
077-5509078
אודות אלמוג סנטר 

צרו קשר  077-509078  אודות אלמוג סנטר

מתכון הגברת חלב אם

אלמוג סנטר רפואה משלימה

כל אמא עוברת תהליכים ותובנות במהלך ההריון, לידה והנקה.

כאמא טריה ( לילד שלישי) החלטתי לחלוק איתכם מתכון שקיבלתי לפני כעשור.למה חשוב להניק את התינוק בחלב אם?

– חלב אם זו התזונה הבריאה והמתאימה ביותר עבור התינוק, חלב אם מכיל את כל אבות המזון הנחוצים עבור התינוק והרכבו משתנה עם גדילת התינוק.

– חיזוק מערכת החיסון של התינוק.

– חיזוק מערכת העיכל, תינוקות שיונקים סובלים פחות משלשולים וגזים.


במהלך ההנקנה יש שלבים ותהליכים קלים וקשים, הרבה התמדה והתמודדות עם קשיים שבדרך, יש קפיצות בדרישת החלב, לפעמים אין מספיק ולפעמים יש הרבה מדי חלב שגורם לגודש, מחסור בשעות השינה המצטברות עם הזמן, וכאשר יש עוד ילדים בבית שצריכים את תשומת הלב שלך זה לא פשוט, אין לך זמן לאכול בזמן. אבל כן לכל אחד מהילדים מגיע שתניקי אותו ותתני לו את הטוב ביותר וכן המתכון הוא פשוט וטעים, והכי חשוב יקל עליך במהלך ההנקה.לא רק התינוק צריך לקבל את הספקת אבות המזון הנחוצים לו, אלא גם האמא, כי אם אני כאמא לא אוכלת כמו שצריך או לא מספיקה לאכול אז החלב יהיה לא מספיק מזין, כלומר התינוק ידרוש יותר פעמים לינוק כי הוא נהיה רעב. לכן המתכון משלים לאמא את כל הדרוש: חלבונים, חומצות שומן חיוניות, ויטמינים, מינרלים ועוד.נגיע לעיקר, המתכון שכבר חלקתי עם מספר רב של אימהות וזכה להצלחה (זה לא מתכון אישי שלי, אני קיבלתי אותו במטרה שיעבור לכמה שיותר אמהות מניקות).

רכיבים:
100 גרם אגוזי מלך

100 גרם שומשום מלא

100 גרם שקדים

100 גרם אגוזי לוז

100 גרם גרעיני חמניה

100 גרם גרעיני דלעת

25 גרם זרעי פשתן

25 גרם אבקת חרובים

25 גרם עלי סירפד יבשים
לטחון את כל המרכיבים ( אפשר לבקש בחנות תבלינים) לערבב ולאחסן בצנצנת סגורה במקרר. מומלץ לשים כמות קטנה בצנצנת קטנה בכדי לא לפתוח כל פעם את הצנצנת הגדולה.מומלץ 3-6 כפות ביום עם יוגורט/ סלט או עם מים, לא ממליצה עם מזון חם.

 

 

מיקום הקליניקה

אשדוד
רחוב הבנים 5, קומה 2
 אזור סיטי

ניתן לתאם הגעה
במספר: 077-5509078
[email protected]:במייל


אלמוג סנטר רפואה משלימה