אלמוג סנטר רפואה משלימה
אלמוג סנטר רפואה משלימה

צרו קשר
077-5509078
אודות אלמוג סנטר 

צרו קשר  077-509078  אודות אלמוג סנטר

קרניוסקראל אינטגרטיבי (ICS)

אלמוג סנטר רפואה משלימה
קרניוסקראל אינטגרטיבי

קרניוסקראל אינטגרטיבי היא שיטה שבה מטפלים בכל האיברים ובכל הרקמות בגוף מתוך הסתמכות על החיבורים האנטומיים והפיזיולוגיים בין חלקים שונים של הגוף.
הטיפול והאבחון מתבססים על בדיקה ועל איזון של הציר המרכזי – הקרניוסקראלי – של הגוף. ציר זה מורכב מהגולגולת, מעמוד השדרה ומהאגן. על ידי איזון ציר זה, ניתן להחזיר לגוף את יכולת הריפוי הטבעית שלו.
מטפל קרניוסקראל אינטגרטיבי שואף תמיד למצוא את שורשיה של כל בעיה שעליה התלונן המטופל, על מנת לטפל במקור הבעיה, ולא רק להקל את הסימפטומים לזמן מוגבל.

מאיפה מקור שיטת הטיפול של קרניוסקראל אינטגרטיבי ?


גישה זו, שפותחה ע”י האוסטאופת אורן דותן D.O, מתבססת על החשיבה האוסטאופתית ועל הגישה לטיפול הקרניוסקראלי שיצרו דוקטור וויליאם גרנר סאת’רלנד, רופא אוסטאופת מארה”ב, ותלמידיו ממשיכי דרכו.
הטיפול כולל שלושה שלבים – אבחון הסיבות השונות לתלונה של המטופל, טיפול בסיבות אלה, ובדיקה של יעילות הטיפול מיד בסיומה של כל טכניקה שבוצעה.

באיזה מצבים קרניוסקראל אינטגרטיבי יכול לעזור ?


השיטה עשויה לסייע בכל בעיה או כאב פיזיים כגון כאבי גבתחתון ועליון, כאבי מפרקים, כאבים כרוניים שונים, מיגרנות, שינויים הורמונליים, חוסר אנרגיה וכו’, ואף להקל בהתמודדות של המטופל עם בעיות פתולוגיות מורכבות יותר.
הטיפול מתבסס על הבנה אנטומית-פיזיולוגית עמוקה של הגוף ושל יחסי הגומלין בין איזון אברי הגוף לאיזון הציר הקרניוסקראלי העובר במרכז הגוף.

איך מתבצע הטיפול?


הטיפול מתבצע על מיטת טיפולים, בעזרת מגע עדין מאוד ומתאים לכל הגילים.

מילה מזרוכו נטורופתית N.D

מיקום הקליניקה

אשדוד
רחוב הבנים 5, קומה 2
 אזור סיטי

ניתן לתאם הגעה
במספר: 077-5509078
[email protected]:במייל


אלמוג סנטר רפואה משלימה