אלמוג סנטר רפואה משלימה
אלמוג סנטר רפואה משלימה

צרו קשר
077-5509078
אודות אלמוג סנטר 

צרו קשר  077-509078  אודות אלמוג סנטר

?מהי כתף קפואה

אלמוג סנטר רפואה משלימה
אלמוג סנטר

מצב של כתף קפואה מסמן לנו שהבעיה עמוקה וכרונית והתפתחה מבעיות קלות של הכתף שלא טופלו כראוי, כגון בעיות בחוליות הצוואר, דלקת שלא טופלה, מתיחה אקוטית של רצועות ושרירי הכתף, קרע חלקי או מלא של רצועות ושרירי הכתף.

בשלב מוקדם, כתף קפואה מונעת תפקוד תקין, יש כאב נודד אשר מוחמר בלילה – מדיר שינה, או מעיר מתוך שינה. המטופלים בדרך כלל התקשו להרים את היד למעלה/הצידה/אחורה בשל הגבלת טווחי תנועה, יחוו כאבים חדים או המומים.

במקרים רבים ינתנו נוגדי דלקות כמו אטופן או ארקוקסיה – אלה תרופות חזקות ויש להן השפעה על הכבד ועל הכליות – הן מזיקות להם.

התרופות הללו יכולות להקל אבל הגוף יסתגל אליהם ובהרבה מקרים הן לא יספיקו כדי להעלים את הדלקת.

פגשתי בהמון מקרים שהטיפול בדלקת לא הושלם ואנשים נשארו עם הכתף הקפואה במשך שנים ואפילו מעבר לעשור.

שיטות טיפול יעילות לטיפול בכתף קפואה

דיקור סיני, כוסות רוח וטווינא – עוזרים לטפל בדלקת ובחסימה שנוצרו בכתף ע”י הנעת האיזור, חימום שלו, תנועות כמו רוטציות של הכתף והמרפק, לחיצה על נקודות דיקור ודיקור שלהן על מנת לשפעל ולכוון את הערוץ שנחסם וכך לסלק את הדלקת.

שיטות אלה מאפשרות הבאה של דם חדש יחד עם חומרי הזנה חדשים שידאגו לסכך ולהזין את האיזור כראוי ולדאוג להחלמתו.

המלצות

אם הינכם סובלים מכתף קפואה, רצוי שתמשיכו להשתמש בה למרות הכאבים וההגבלה בטווחי התנועה, ככל שתתמידו לעשות תנועות מעגליות לקדימה ואחורה, הרמת היד קדימה, הצידה ואחורה – אתם תימנעו היווצרות של הידבקויות מפרקים, חוסר יכולת לבצע תנועות מסוימות כמו להניח יד מאחורי הגב, להסתרק, להדק חגורה, להתלבש ולנעול נעליים. חשוב לדאוג שהכתף והיד נשארים פעילים!

כמו כן, אפשר לחמם את האיזור, את השכמה ואת הכתף מכל הכיוונים, כנ”ל לגבי העורף – החימום ישפר את התנועה ויעזור להרחיב את כלי הדם ולהביא לשם הזנה טובה יותר.

במידה ומדובר על אנשים מבוגרים, רצוי לעשות זאת בהתייעצות, במצבים מסויימים החום יכול להחמיר את הכאב לאור העובדה שיש חוסר של דם בגוף או בעיות נוספות.

הינכם מוזמנים ליצור קשר, להתייעץ ולהגיע לטיפול בכתף שלכם.

בוריס וולני

מיקום הקליניקה

אשדוד
רחוב הבנים 5, קומה 2
 אזור סיטי

ניתן לתאם הגעה
במספר: 077-5509078
 [email protected]:במייל


אלמוג סנטר רפואה משלימה