אלמוג סנטר רפואה משלימה
אלמוג סנטר רפואה משלימה

צרו קשר
077-5509078
אודות אלמוג סנטר 

צרו קשר  077-509078  אודות אלמוג סנטר

להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים בדרך הטבעית

אלמוג סנטר רפואה משלימה

שמתם לב שהתלמיד מוותר בקלות בביצוע המטלות? שהוא מתחמק מההיגיון?
ראיתם שילדכם מתקשה לקבל החלטה או לבצע בחירה בין אפשרויות ללא חרדה מיותרת?
הבחנתם שחברכם לא מסוגל להתמיד באופן עקבי או להשלים מטלות? שקל להסיטו ממטלות, שיחות או קשרים חברתיים?
כל אלו ועוד, הם תסמינים להפרעת קשב וריכוז אצל ילדים.

הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים

הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, זו בעיה מאוד שכיחה בימינו, המאובחנת כבר בגיל קטן. אך יכולה להופיע בכל גיל ועלולה להפריע בבית הספר, בעבודה ובכל תחום בחיים וכל אדם חווה את זה אחרת.

לילדים קשה להסביר מה שהם מרגישים וכיצד להתמודד עם זה. אחת הדרכים שלהם להתמודד עם הקושי ולהסביר מה עובר עליהם בפנים, זה דרך ההתנהגות שלהם. ואנחנו כהורים צריכים להיות קשובים להם, לשים לב מה מפריע להם ומה גורם להתנהגותם.
אנחנו יכולים לעזור להם ע”י פעולות יומיומיות פשוטות מאוד, לעקוב אחרי הילד, להקשיב לו, לשים לב מה הוא אוכל, האם מקבל מספיק תשומת לב, האם גם בבית קורים מצבים בהם הוא טיפה מתעופף, פתאום נעלם במחשבות שלו. וזה בסדר, כי הילד חווה המון המון דברים במהלך היום, שעליו ללמוד כיצד להתמודד איתם ולסנן אותם. ואנחנו, ע”י הפעולות שלנו, יכולים לעזור להם.

להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים בדרך הטבעית

להפרעות קשב וריכוז אצל ילדים קיימים מגוון מאוד רחב של טיפולים להקלה ולסיוע, גם ברפואה הקונבנציונלית וגם ברפואה הטבעית: דיקור סיני, הומאופתיה, תזונה, קואוצ’ינג, פרחי באך, ארומתרפיה, אקסס-בארס ועוד מגוון שיטות נוספות.
אצלנו בקליניקה אנחנו משתמשים בכמה שיטות עיקריות לטפל בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים – אקסס-בראס, פרחי באך, רפלקסולוגיה, EFT, דיקור סיני, הומאופתיה.

  • שיטת האקסס-בארס היא שיטה ייחודית, יחסית חדשה בארץ. שיטה קלה לטיפול – ע”י לחיצות בגולגולת הראש
  • פרחי באך היא שיטה שבעצם תוך כדי שיחה עם הילד והוריו, מרכיבים לו תמצית מיוחדת ואישית עבורו.
  • רפלקסולוגיה, הינו טיפול דרך כפות הרגליים. אם הילדים קטנים, ניתן גם ללמד את ההורה כיצד לטפל בבית.
  • הומאופתיה, הינה שיטה של תמציות הומאופתיות שנותנים לילד לשימוש בבית.
  • שיטת ה Emotional Freedom Technique – EFT – שיטת השחרור הרגשי. זו שיטה שעוזרת לנו לפתור את הבעיות שלנו באותו הרגע בעזרת נקודות אנרגיה הנמצאות בגוף האדם. חלק מהטיפול ב-EFT, זה ללמד הורה לטפל בילדיו לבד בבית.

הורים וילדים

הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים משפיעות המון על ההורים. הלחץ הנפשי שמעיק עליהם. כל סערת הרגשות שחווים ההורים, גם אם הם שומרים עליה בפנים, זה משפיע על הילד. לכן, אנחנו תמיד ממליצים, כחלק מהטיפול בילד, גם להורה לחוות את הטיפול.

ילדים עם הפרעות קשב וריכוז הם ילדים מאוד מיוחדים. יש להם תכונות אופי מדהימות. רק צריך לדעת לקלוט אותם בזמן. ברגע שאנחנו כהורים נקדיש להם קצת יותר זמן, וניתן להם את ה 5-10 דקות לבד, אחד על אחד, אנחנו כבר ניתן את הדגש הקטן הזה לילד שיוכל לפתח את הכישרונות שלו ועל הדרך את הקשר של ההורה עם ילדו. ולאט לאט, ייפתח הילד וידע להסביר את הרגשותיו, בלי לחץ. ברגע שהילד ירגיש שההורה בצד שלו ורוצה רק בטובתו, לילד יהיה יותר קל לדבר עם ההורה ולקבל את העזרה.

מילה מזרוכו N.D

מיקום הקליניקה

אשדוד
רחוב הבנים 5, קומה 2
 אזור סיטי

ניתן לתאם הגעה
במספר: 077-5509078
[email protected]:במייל


אלמוג סנטר רפואה משלימה