אלמוג סנטר רפואה משלימה

לישון טוב

אלמוג סנטר רפואה משלימה
כוסות רוח

לישון טוב – כשפעולה כל כך בסיסית בחיינו משתבשת

אתם מביטים בשעון וכמו בכל לילה השעה 3 בבוקר. אתם מתהפכים לצד השני מבואסים, יודעים שיש לכם מקסימום 4 שעות לישון ושתגיעו לעבודה גמורים מעייפות ותשתו שוב 6 כוסות קפה למרות שאתם יודעים שזה מוגזם.

הגיע הזמן להתעורר (או יותר נכון להירדם) ולעשות שינוי. אצלנו במרפאת אלמוג רפואה משלימה תוכלו לקבל טיפול יעיל שיסייע לכם לישון טוב ולקום רעננים ושמחים ליום חדש.

על בעיות שינה – שינוי הרגלים

בעיות שינה יכולות להיווצר בעקבות מתחים, חרדות, בעיות בריאות, חיים עמוסים וסיבות נוספות.

השינה הלקויה פוגעת בבריאותם הפיזית והנפשית של רבים מהאוכלוסייה הבוגרת. בחלק מהמקרים ניתן לטפל בבעיה על ידי שינוי הרגלים כמו למשל – להפסיק לעשן לפני שהולכים לישון, להקפיד על ביצוע רצף פעולות מרגיעות לפני שנת הלילה, לא לשתות משקאות עם קפאין לפני השינה, לבצע פעילות גופנית באופן סדיר (לא להתאמן 3 שעות טרם השינה), לסדר לעצמכם חדר שינה מזמין ונוח ולהימנע משימוש במחשב, טאבלט, טלוויזיה ופלאפון לפני השינה משום שהאור שהמכשירים הללו פולטים משבש את השעון הביולוגי.

טיפולים מתחום הרפואה המשלימה

נוסף על שינוי ההרגלים תוכלו לטפל בהפרעות השינה על ידי קבלת טיפולים שונים מתחום הרפואה המשלימה. טיפולים אלו יסייעו לכם לאזן את הגוף ולהירגע כך שאיכות השינה שלכם תשתפר ותוכלו למנוע את הסיכונים של מחסור בשינה שעלולים להיות: מחלות לב, סכרת, השמנת יתר, עייפות, עצבנות, דיכאון, סרטן, השמנת יתר וסיכונים נוספים.

אלמוג רפואה משלימה – מתאימים לכם את הטיפול בצורה מדויקת

מיקום הקליניקה

אשדוד
רחוב הבנים 5, קומה 2
 אזור סיטי

ניתן לתאם הגעה
במספר: 077-5509078
 [email protected]:במייל


אלמוג סנטר רפואה משלימה