אלמוג סנטר רפואה משלימה
אלמוג סנטר רפואה משלימה

צרו קשר
077-5509078
אודות אלמוג סנטר 

צרו קשר  077-509078  אודות אלמוג סנטר

חמישה צעדים לאורח חיים בריאים

אלמוג סנטר רפואה משלימה

גוף האדם הוא עולם ומלאו, הוא יודע לשקם את עצמו אם אנחנו ניתן לו את הכלים הנכונים.

אם נשים לב החיים שלנו מחולקים ל-3 שלבים:

  1. כאשר אנחנו בריאים – מלאים בשמחת חיים
  2.  טרום מחלה – השלב שבו הגוף מתחיל לאותת לנו בעזרת סימנים ראשונים שמשהוא מתחיל כמו: קושי לקום בבוקר, עייפות, חולשה, כאבי ראש, בעיות עור, בעיות עיכול ועוד. בשלב הזה בדיקות דם יכולות להיות תקינות.
  3.  מחלה- יש אבחנה של רופא כמו: יתר לחץ דם, סכרת, כולסטרול, אבנים בכליות, היפרטירואיד, היפותירואיד ועוד.

לי חשוב לציין שהבריאות היא בידיים שלנו ולכן כשאנחנו נמצאים בשלב השני – “טרום מחלה” נתחיל לטפל בעצמנו.

אני מאמינה בחמישה צעדים לאורח חיים בריא:

  1. אמונה– חשוב להאמין שאני יכול ואין דבר שעומד בפני.
  2. תנועה– כל אדם צריך לעסוק בפעילות גופנית שמתאימה לו וליכולות שלו. חשוב לזכור שהגוף שלנו כל הזמן בתנועה אם זה הלב שלנו שמפמפם, המעיים פועלים בפריסטלטיקה והריאות שלנו נעות עם הנשימה.
  3.  מים– הגוף שלנו עשוי כ70% מים, המוח שלנו כ85% מים, עצמות כ50% מים והדם כ90%. לכן חשוב לשתות מים ומים איכותיים שהם מים חיים ועשירים במינרלים בצורה מאוזנת ובעלי Ph בסיסי עדין כמו הדם שלנו.
  4. תזונה והזנה– חשוב לאכול בצורה מאוזנת פירות, ירקות, פחמימות, חלבונים ושומנים. אבל כיום עם התעשיה המתפתחת אפשר לשים לב שכשאנחנו נכנסים לסופר נמצא פירות וירקות של העונה ולא של העונה ולכן ערכים תזונתיים הם לא אותו דבר כמו פעם וחשוב מדי פעם להשלים תוספי מזון להשלמה תזונתית כמו ספירולינה, כלורלה ועוד.
  5. ניקוי גוף – בכדי לשמור על הגוף בריא חשוב לנקות את גוף מרעלים פעם עד פעמיים בשנה, הכי אידיאלי אביב וסתיו.

חשוב לזכור שהגוף שלנו עשוי ממערכות( מע’ שלד, לב, לימפה…) מערכת בנויה מאיברים , איברים מרקמות ורקמות מתאים. בכדי להגיע לתוצאה נכונה צריך ספיגה תאים.

מהם רעלים? למה חשוב להוציא אותם מהגוף? איך ניתן להוציא אותם?

רעל הוא כל פסולת שאינה מתעכלת במערכת העיכול, במחזור הדם או ברקמות, שקשה לשחרר אותה והיא חוסמת ואינה צריכה להיות בגוף שלנו. רעלים יכולים להיות מנטליים או פיסיים. ניקוי גוף מרעלים משפר את היכולת של הגוף לרפא את עצמו ממחלות ולחזור לאיזון ולהתמודד מול אתגרי החיים.

בכדי לקחת את הבחירות הנכונות והטובות לך לא להתברבר בפרטים הקטנים ולבחור באורח חיים בריא. כשאתה מנסה משהוא חדש אם זה לא עובד נסה משהוא אחר עד שתמצא את הדרך שלך. אין מידה אחת שמתאימה לכולם. כשמדובר בבריאות ותזונה שלך אתה צריך למצוא מה שעובד הכי טוב בשבילך.

יש מגוון ניקויים כמו: ניקוי לימפה, ניקוי מעיים, ניקוי כבד, ניקוי כליות. וכמובן יש מגוון שיטות איך לנקות את הגוף. בכדי להתאים את התוכנית הייחודית עבורך מומלץ להיוועץ באיש מקצוע.

מילה מזרוכו N.D

מיקום הקליניקה

אשדוד
רחוב הבנים 5, קומה 2
 אזור סיטי

ניתן לתאם הגעה
במספר: 077-5509078
 [email protected]:במייל


אלמוג סנטר רפואה משלימה