אלמוג סנטר רפואה משלימה
אלמוג סנטר רפואה משלימה

צרו קשר
077-5509078
אודות אלמוג סנטר 

צרו קשר  077-509078  אודות אלמוג סנטר

אוסטאופתיה - תרפיה מנואלית

אלמוג סנטר רפואה משלימה
אוסטאופתיה

כאבי צוואר וגב, כאבי ראש, מיגרנות, כאבי פרקים ושרירים, בעיות נשימה, הפרעות במערכת העיכול, סחרחורות, כאבי מחזור – אלו ובעיות אחרות אפשר לפתור בעזרת אוסטאופתיה

מהיא אוסטאופתיה?

גוף האדם בנוי בצורה מיוחדת, כך שהוא יכול לשקם את עצמו אם ניתן לו את התנאים להם הוא נחוץ. שיטת אוסטאופתיה שנקראת גם “תרפיה מנואלית” פותחה ע”י ד”ר אנדרו טיילור סטיל בארצות הברית. היא אינה פולשנית ואינה כרוכה בטיפול תרופתי.
אוסטאופתיה מתבססת על ידע של אנטומיה ופיזיולוגיה. גילוי ושחרור מגבלות מכניות במהלך הטיפול עוזרים לגוף לשפר את הריפוי וויסות העצמי.
שחרור מגבלות מכניות עוזר להחזיר את חופש התנועה ואיזון לכל חלקי הגוף.

איך מתבצע הטיפול?

אוסטאופט מבצע מספר בדיקות יחודיות המאפשר איבחון נכון לתכנון הטיפול כמו: אבחון טווחי תנועה, בדיקת שינויים בסימטריה של הגוף, עודף רגישות ברקמות השונות, הבדלים עדינים של נוקשות וגמישות, חום, תנועתיות.
כמו כן, במידת הצורך מומלץ מתבסס גם על צילומי רנטגן ואנמנזה מפורטת של אורטופד כדי להגיע לאיבחון מדויק יותר. לאוסטאופת יש את היכולת לאבחן היכן מתחיל חוסר איזון התנועתי הגורם לפגיעה בתפקוד התקין של מערכות או איברים, שיבוש זה יכול לגרום לדוגמה לקושי וחוסר איזון בזרימת הדם ונוזל הלימפה, בנשימה, בתהליך העיכול, ובהפרשת הורמונים. טיפול אוסטאופתיה מחזיר את האיזון והתנועתיות לאזור הפגוע וכך מופיע שיפור בתפקוד המעודד תהליך של ריפוי עצמי.
במהלך טיפול אוסטאופתי מבוצע בעזרת ארטיקולציות ומניפולציות שונות המאפשרות שחרור שרירים, הגדלת טווחי תנוע, החזרת חופש תנועה מלא למפרקים מוגבלים והרפית כאבים. בטיפול משתמש האוסטאופת בידיו על ידי לחיצות ומתיחות עדינות, הנעות ומניפולציות, מטרת הטיפול לשחרר אזורים נוקשים וחסרי תנועה, להחזיר אותם לתפקוד תקין ולעורר תהליך של התאוששות הגוף.

אוסטאופתיה מתיחסת לאורח חיים בריא המתאים, ומשפר את אורח החיים לפי בעיותיו של המטופל. המטופל יכול לקבל המלצות כיצד להקפיד על תזונה נכונה ועל פעילות גופנית מתאימה, כיצד לבצע את הפעילות היומיומית בבית ובעבודה בצורה מיטבית ומותאמת אישית.
חשוב לזכור שבגישה הוליסטית נתייחס לכל הגוף בשלמותו.

באיזה מצבים טיפול אוסטאופתיה יכול לעזור?

כאבי צוואר וגב, סיאטיקה, כאבי ראש, מיגרנות,כאבי שכמות, כאבי פרקים ושרירים.
בעיות נשימה.
הפרעות במערכת העיכול, סחרחורות.
כאבי מחזור.
טיפול בילדים עם הפרעות תנועה והתפתחות.
מצבים אחרי תאונה, שיקום לאחר טראומה או ניתוח.
פגיעות ספורט.
בתינוקות- הפרעות התפתחות וגדילה, לידות טראומתיות.
קשיי למידה, הפרעות קשב וריכוז.
יציבה לקויה כאבים כרוניים והגבלות בתנועה בכתפיים, ברכיים, ירכיים, ידיים, חוסר תחושה ונימול בגפיים.

אוסטאופתיה בטוחה ומומלצת לבני כל הגילאים: ילדים, מבוגרים וקשישים.

מיקום הקליניקה

אשדוד
רחוב הבנים 5, קומה 2
 אזור סיטי

ניתן לתאם הגעה
במספר: 077-5509078
[email protected]:במייל


אלמוג סנטר רפואה משלימה